5 november 2014

Halloween fortsätter en vecka till

Dagens uppdatering kommer med lite nya kläder, förhandstittar på Dinodalen och det glada meddelandet att halloween kommer stanna en vecka till på Jorvik.

Jag har ännu inte fått all utrustning som fanns i äppelhinkarna, så jag tänker ta den här chansen att samla ihop de sista delarna för att få två kompletta set. Det tog ett tag för mig att förstå att det fanns en utrustningsdel per dag, istället för att det utdelas slumpvis som det brukar vara. Så tyvärr står jag utan fésadeln, fétränset och häxfilten.
Däremot slutar det mesta av halloweenfirandet för min del och halloweensminket kommer försvinna någon gång idag.


Förutom omsminkning och utrustningsjakt så blir det en hel del tävlande och handlande den här veckan. Jag har ett par saker jag vill köpa innan det nya området öppnar. Att samla på sig exempelvis mössor och vantar känns som en bra idé inför Dinodalen och vintern, det lär trots allt inte vara någon brist på snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar