2 november 2014

Halloween 2014

Jag vill börja med att be om ursäkt för min långa paus från bloggandet. det är ingenting jag velat, utan tyvärr har jag varken orkat med starstable eller bloggen på grund av att jag varit väldigt sjuk, och haft en hel del att göra i skolan. Men nu ska jag vara på banan igen!

Eftersom ni troligtvis har läst uppdateringen redan så tänker jag inte analysera den något mer än att säga att jag är väldigt glad över att det är just Dinodalen som ska öppnas. Jag tycker om det där med att det kommer vara ett stort område med mycket vildmark. Precis det jag tycker om. Att det är snö och kallt gör inte direkt det hela sämre heller.

Men nu återigen till temat, halloween. Jag var med på halloween förra året också, och jag tycker nog att jag hade väntat mig någonting annat än samma upplägg som året innan. Det är till och med samma innehåll i halloweenbutikerna. Där hade jag ändå väntat mig något nytt.
Däremot har jag för en gångs skull klätt ut mig helt och hållet för en gångs skull. Hayden övertalade mig till att sminka om mig, och när jag väl köpte till hatten blev jag riktigt nöjd med utklädnaden.

Idag roade jag mig dessutom med att förfölja utvalda offer genom att hålla mig rätt tätt bakom och följa deras minsta rörelse ett tag. Jag kan bara hoppas att de tyckte att det var lika kul som jag tyckte att det var. Vem vill inte ha ett skelett komma ridande tätt intill efter sig trots allt? ;)


Det enda dilemmat nu blir däremot vad jag ska välja för sminkning efter halloween...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar