24 september 2014

Välkommen till min blogg

Hej!
Jag heter Ximena Silverlord och jag är en av alla medlemmar på spelet Starstable online. Jag blev medlem där för lite mer än ett år sedan, och det underbara landskapet fångade mig direkt. Jag förstod först inte varför mina vänner ville att jag skulle bli starrider, jag tyckte helt enkelt att det räckte att utforska Moorland, eller så visste jag inte hur stor världen bortanför Moorlands gränser egentligen var.
Men en dag så bestämde jag mig för att bli starrider, och världen som öppnade sig framför min hästs hovar var enorm. Jag och min Angel började utforska Jorviks vida fält och djupa skogar, och ju mer jag upptäckte, desto mer fast blev jag för spelet.

Nu, ett år senare så är jag uppe i level 15, och har betydligt fler hästar än jag hade kunnat tänka mig. Om du vill hitta mig så får du leta djupt inne bland skogar och berg, eller så får du helt enkelt syn på mig då jag tränar en av mina hästar. Men oftast håller jag nog till i mina älskade skogar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar