24 september 2014

Uppdatering 24 september

I veckans nya uppdatering kunde vi se två nya nordsvenskar och ny utrustning. Nordsvenskarna finns i stallet Gyllenbladet, medan den nya utrustningen finns i Jarlaheim.
De nya nordsvenskarna är helt underbara i mina ögon, och jag funderade först på att köpa den bruna, men efter att ha sett dem i spelet så är jag inte alls lika säker längre! Den ljusa var också väldigt vacker, så jag är väldigt osäker.
Utrustningen däremot tycker jag inte om så mycket, men jag kommer kanske att köpa den bruna, just för att jag tycker att det är kul när utrustningen ser lite mer verklighetstrogen. Men jag kommer nog ha en annan färg på filten än brun, lite färg måste jag ha på min häst trots allt.

Däremot är jag ganska osäker till bandet som nu ska börja spela på discot i Fort Pinta. det känns som om allt fler personer dyker upp i spelen, och jag är osäker på om jag tycker om den riktningen spelet tar. resultatet kan bli bra, men det kan också bli ganska rörigt. Men å andra sidan så skulle en uppfräschning av den musik som spelas på discot vara bra. Så det är väl bara att vänta och se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar