7 oktober 2014

Bad i Fort Pinta

Tyvärr har jag nog fått magkatarr, och den har kommit och gått lite som den själv behagat under helgen, för att slå tillbaka med full kraft igår natt och idag igen. Så tyvärr har jag inte orkat med Starstable särskilt mycket förutom att hämta paketen och köra ett par tävlingar varje dag. Därför är jag ganska frånvarande från Starstable, även om viljan att spela finns.


Men på kvällen började jag känna mig lite bättre och jag red ut på en kort men trevlig badtur. Efter en stund med dykande och trav i vattenkanten mötte Hayden upp och vi pratade lite om gamla minnen. Dels med varandra och andra. Berätta gärna om du har något speciellt minne :)

Någonting jag kom att tänka på då jag red runt på bryggan som går längs med gränsen av badstranden är hur mystisk hajen ser ut egentligen. Ryggfenan ser enorm ut när man väl får syn på hela hajen! En annan tanke är vad den där hajen äter. Eller är det någon som har blivit biten av den? För det ser inte ut att finnas tillräckligt många tillräckligt stora fiskar så nära en badstrand. Men å andra sidan vet man aldrig med Jorviks fiskar. Det finns många fiskar man aldrig trodde att man skulle höra, som exempelvis mardrömssillar.

Inte så snyggt tillklippt kanske, men jag tyckte om den bilden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar